תעלומה בעקבות הטמפלרים

"משחק בריחה" במושבה הגרמנית

אירוע קבוע

לרכישת ערכה משפחתית לחצ.י כאן

לפרטים נוספים:

04-6030800

שתפו

תעלומה בעקבות הטמפלרים
"משחק בריחה" במושבה הגרמנית

מוזיאון העיר בחיפה השיק לציבור המבקרים משחק אינטראקטיבי חדש ברחבי המושבה הגרמנית - "תעלומה במושבה", חוויה מלאת הרפתקאות לכל המשפחה, בה נשלחים המשתתפים למשימה מיוחדת במטרה לגלות מסר סודי.

האם תצליחו לפענח את הצפנים ולפתור את התעלומה?

 לרכישת ערכה משפחתית בעלות ₪49 >>> לחצ.י כאן

*איסוף הערכה מתבצע מקופות מוזיאון העיר


קרדיט: יפעת אשכנזי

המשחק מזמין את המבקרים לצאת למשימה משפחתית בין סמטאותיה של המושבה הגרמנית ושולח את המבקרים למסע מאתגר ומלא במסתורין. המשחק משלב רמזים שונים הפזורים במבני המושבה, שיסייעו למשתתפים לפתור תעלומה סודית שהתרחשה בימי ביקורו של הקיסר האימפריה הגרמנית ומלך פרוסיה, וילהלם השני ורעייתו, הקיסרית אוגוסטה ויקטוריה, בארץ בשנת 1898.

המשחק מתפרש על פני 11 תחנות, כאשר התחנה הראשונה היא מוזיאון העיר חיפה בשד' בן גוריון 11. בין התחנות נכיר את ביתו של ד"ר שמידט, רופא המושבה, שכיהן גם כסגן קונסול בריטניה בארץ, את  המסעדה הטמפלרית הראשונה בארץ של  משפחת פרוס, נבקר גם לביתו של סר לורנס אוליפנט שפעל למען רעיון האוטונומיה ליהודים בארץ ישראל ובכלל לא היה טמפלרי. נקפוץ גם לבית יעקב שומאכר ממתיישביה הבולטים של המושבה, ולבית משפחת דיק שייבא ציוד חקלאי. נכיר גם  בית הקיץ של פרידריך (פריץ) קלר, סגן קונסול פרוסיה בחיפה ונציג הדואר האוסטרו־הונגרי בעיר, שהיה מראשוני המתיישבים הטמפלרים בחיפה וחלוץ המתיישבים על הר הכרמל  ונרחיק עד למפעל לייצור סבון משמן זית, שהקים אנדריאס שטרובה בחצר ביתו, שהיה מגולות הכותרת של המושבה. תחנה נוספת תוקדש לביקור הקיסר ולציר המושבה הגרמנית עצמה.

הפעילות מתחילה ומסתיימת במוזיאון העיר - שד' בן גוריון 11, חיפה | הסיור עצמאי, כמשחק אינטראקטיבי מהטלפון הסלולרי | הפעילות מותאמת לכל המשפחה - מומלץ החל מגילאי 8 | משך הפעילות כשעה וחצי

הפעילות מסתיימת בחצר מוזיאון העיר, בעמדת צילום ייחודית שהוקמה למשפחות.


מרחב הבריחה הופק בסיוע המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל

למידע נוסף אנא השאירו פרטים וצוות המוזיאון ייצור עמכם קשר, תודה