הדרכת אוצרת בתערוכה

"דרך נחל ראיתי עולם"

מס' מועדים

יום ג' 11:00
יום ה' 16:30

לרכישת כרטיסים לחצ.י כאן

לפרטים נוספים:

04-6030800

שתפו

הדרכת אוצרת בתערוכת "דרך נחל ראיתי עולם | אודין שדמי"
משך כל מפגש כשעה
חזון דיסטופי הופיע במוחה של אודין שדמי לאחר שעבדה בתחום ההייטק. בחזונה העולם שלנו ניצב בנקודה זמן קריטית: הקִדמה שהשקענו בה מאמצים כה רבים עוקפת אותנו ומשאירה לנו רק שאריות קטנות של טבע אותנטי. בעקבות חוויית הקיום הדיכוטומית, הנעה בין עולם הייטק והקִדמה ובין ההתייחסות לעולם הטבע, היא החליטה לצאת לפעולה. 

אודין מצאה בחיפה קו תפר המייצג את המפגש בין האדם לבין הטבע. בעקבות החיבור שלה לשתי קבוצות -  "בשבילי חיפה" ו"תושבים מובילי סיורים", מעין שומרי סף של נחלי חיפה - גילתה אודין את נחל גיבורים. האסתטיקה של הנחל משקפת את המציאות הדיכוטומית של טבע ועירוניות ואת החזון הדיסטופי של שדמי.
אל הנחל הזמינה אודין קבוצת צלמים ויחד הם הלכו בנחל, צילמו, דיברו, חקרו וחוו את המקום. מכל מפגש יצאו המשתתפים עם תצלומים ועם קטעי וידאו וסאונד, ובעיקר עם הרבה שאלות ומחשבות.
את התוצרים והמחשבות שלה ושל הקבוצה עיבדה אודין לעבודת Video Mapping (הקרנת מיפוי). בדרך זו עצמים דוממים מתעוררים לחיים והופכים למשטחי תצוגה. 
תערוכה זו מבקשת להכניס את המבקרים לתוך העולם שהתגלה לאודין ולקבוצה שהתלוותה לה בנחל גיבורים - עולם שמגלם בתוכו שאלות קריטיות על עתיד כולנו.

התערוכה במסגרת "החממה לאמנות מקום"
אוצרת התערוכה: יפעת אשכנזי

 

פרטים נוספים
עלות השתתפות: ₪35 | התערוכה אינה מונגשת | מספר המקומות מוגבל
לרכישת כרטיסים לחצ.י כאן | בטלפון: 04-6030800

מוזיאון העיר, שד' בן גוריון 11, חיפה

למידע נוסף אנא השאירו פרטים וצוות המוזיאון ייצור עמכם קשר, תודה